Kurs

Vi tror på viktigheten av å bistå våre kunder med å forstå den digitale markedsføringen. Våre spesialister holder gjerne kurs og opplæring for kunder knyttet til de ulike fagområdene.

Google Analytics kurs (analyse)
Våre tilpassede kurs hjelper våre kunder til å forstå analyseprogrammet til Google Analytics, slik at det er lettere å forstå tallene knyttet til bedriftens nettsted. Våre tilpassede Google Analytics kurs har både praktiske deler og teoretiske deler knytttet til analyse og innsikt i egne data.

Google Ads kurs (betalt søk)
Spesialtilpassede Google Ads kurs gjør det enklere for kunder å forstå betydningen av betalt søk i markedsmiksen, samt gjør det enklere for bedrifter å følge med på de ulike tiltakene som gjennomføres. Ved å gjennomføre opplæring i Google Ads vil også bedriftseierene kunne jobbe i konto og bistå med lettere oppgaver for å redusere behovet for konsulenttimer.

Digital strategi kurs
Markedskoordinatorer og ansatte i bedriften som jobber med markedsføring kan ha svært god nytte av digitale strategikurs. Her gir vi opplæring og innsikt i hvordan lage en digital strategi som er forankret i gode mål, kundereisen og de ulike digitale kanalene som er tilgjengelig.

Søkemotoroptimaliseringskurs (SEO)
Kurs i søkemotoroptimalisering kan fort bli enten vanskelige å forstå eller for enkle. Derfor spesialtilpasser vi hvert enkelt kurs til kundens behov og kunnskapsnivå. På slike kurs lærer vi opp bedrifter hva som må til for å være synlig i søkemotorene og hvordan prioritere å jobbe med de riktige tiltakene.

Konverteringsoptimaliseringskurs (SEO)
CRO eller konverteringsoptimalisering varierer svært mye fra kunde til kunde. Praktiske kurs i CRO tilpasset bedriftens behov og interesser er viktig for å gi de beste resultatene. Her lærer du om de ulike verktøyene og hvordan bruke hypoteser og analyse til å teste ut ulike teknikker for å bedre konverteringsgraden på nettsiden.

Sosiale medier kurs (SoMe)
Alle våre kunder har ulike behov og bruker ulike sosiale medier forskjellige. Vi tilbyr våre kunder opplæring og oppfølging for de fleste sosiale medier, inkludert Facebook, Instagram, Snapchat, Linkedin og Pinterest. Alle kurs skreddersys til hver kundes ulike behov, slik at kurset i sosiale medier gir det nødvendige faglige påfyllet til å bedre bedriftens resultater.