Vi tilbyr dyptgående ekspertise innen alle digital områder i kundereisen.
Strategi (digitale markedsføringstrategier)
Vi utvikler medie, kreative og innholdsstrategier spekket med data, analyse og performance markedsføringskunnskap. Dette for å drive kundestrømmen og drive resultater for våre kunder.
Søk (betalt søkeannonsering)
Vi jobber for å tilby våre kunder «best in class» søk ved å koble kunder med merkevarer gjennom en integrert, datadrevet tilnærming som er bygget på proprietære teknologier og det vi kaller «High Value Audiences» . Vi jobber primært med Google Ads, Bing Ads, Amazon Ads og Apple Search Ads
Social media (sosiale medier)
Det er bare ved dyptgående kunnskap om sosiale medier at det er mulig å utnytte disse kanalene til å levere suksessfulle resultater. Markedsledende medieaktiveringer og datadrevne mediestrategier gjør at vi kan utnytte alle de ulike sosiale mediekanalene på optimalt vis og sikre kvalitet og gjennomføring i alle ledd hos våre kunder.
SEO (søkemotoroptimalisering)
Vår strategiske innsikt brukes til å sikre markedsføringsaktivitetene og bidrar til produktutvikling, noe som igjen gir oss muligheten til å optimalisere på tvers av alle de primære komponentene i digitale kampanjer. Søkemotoroptimalisering handler om å se på alt som utføres av digitale aktiviteter og sørge for en sømløs og effektiv brukeropplevelse. SEO er en prosess der vi forbedrer kunders egne eide, fortjente og betalte medier ved hjelp av konsulenttjenester. Vårt fokus er synlighet, effektivitet og strategi.
eCommerce (netthandelsløsninger)
Vi akselererer e-handel salg på tvers av alle kanaler gjennom å kombinere vår «best in class» annonseringskunnskap og systemer, ved å drive innovativ merkevarebygging og ved å ha et fokus på operasjonell drift og optimalisering
Kreativer (Innholdsmarkedsføring)
Vi jobber med innhold der vår tilnærming er å se forbi og gjennom tradisjonell mediestrategier og tilbyr et fullspektrum av talent, ekspertise og innovasjon på tvers av alle kanaler. Innhold er selve hjertet/kjernen av all kommunikasjon med kunder. Innholdsmarkedsføring skal informere, utdanne, underholde og endre adferd. Vi skaper kundeengasjement med innhold.
CRO (konverteringsoptimalisering)
Kundereisen blir stadig mer kompleks og er sammensatt av stadig flere elementer. Nettsider, apper, nyhetsbrev, CRM og ulike interne systemer krever enda mer av fagfeltet CRO. Ved å kombinere teknologi, data og kreativitet sikrer vi samhandling mellom alle systemer og optimaliserer prosesser som gir den største økte verdien i kundereisen. Det betyr bedre brukerflyt, økt opplevd merkevarekvalitet og ikke minst flere konverteringer.
Analytics (Google Analytics og Adobe Analytics)
Vår inngående forståelse av nøyaktige data er fundamentalt for å forstå hvor effektive de ulke markedsføringstiltakene er. Alt fra den strategiske planleggingen, gjennomføringen og evalueringen i etterkant av kampanjer er fokus og bruke læringen fra riktige data er kritisk for å sikre progresjon og stadig bedre kampanjer. Våre eksperter har dyptgående innsikt og kunnskap om de ulike verktøyene som benyttes. I all hovedsak Google Analytics (GA4) og Adobe Analytics.
Kurs og opplæring
Vi har også stor tro på at vi sammen med kunder skaper resultater. Det betyr også at det er viktig for oss å dele av vår fagkunnskap og bistå våre kunder til sammen å forstå resultatene bedre. Kun da får vi den økte synergieffekten ved at både byrå og kunde sammen har forståelse for de valgene som blir tatt. Derfor tilbyr vi kurs innen alle områder av mediebyrådriften, slik at våre kunder kan holde seg oppdatert på ulike fagområder.