Hos Reprise er vi opptatt av å levere resultater for våre kunder. Dette er noe vi fokuserer på i alle ledd i organisasjonen. Nettverket vårt globalt har vunnet en rekke priser de siste årene, og Reprise Norge skal følge opp dette med å vinne priser for våre kunder. Vår oppgave er å sikre best mulig resultater for våre kunder, gode resultater beviser for våre kunder at vi kan hjelpe dem å navigere i et stadig mer komplekst mediemarked, der teknologi, data og innsikt blir stadig viktigere elementer.
2020:
Anfo Effekt Gull – Hvordan kommunisere kompliserte problemstillinger på en enkel måte – Equinor
Medieprisen – bronse i mediekanal for Solo Idol – Ringnes
Medieprisen – diplom i mediekampanje Battery – Ringnes
Anfo Effekt bronse – Fra Statoil til Equinor – Equinor
Sabre Awards – Gull i Best content creation for media sites (paid) (2020) – Equinor
Gulltaggen – Bronse I Årets Nyskapning – Equinor
Digidays – Gull I Best Multi-Channel Content Distribution Strategy – Equinor
Medieprisen – diplom i mediekanal, bronse i mediekampanje og sølv i mediekreativitet for Equinor – Equinor
2. plass i årets byrå – (MEDIA 60+ MNOK) – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB
2019:
3. plass i årets byrå – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB
2018:
4. plass i årets byrå – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB
Årets markedsfører 2018 – Thon Hotels
B2B Bronse – Business Credit» – Svea
Vekst diplom – «Det var en gang et lite såpestykke…» – Orkla/Dr Greve
Smart multi diplom – «Hele Norge tester» – Thon Hotels
2017:
Smart multi gull – «Fra pekefinger til: Takk for at du alltid kjøper billett» – Ruter
Smart multi diplom – «Det skjer noe hos Thon» – Thon
2016:
2015:
Smart Singel Diplom – «Hverdag med en vri» – Stranda
2014:
Diplom mediaforum – «Kraften i det mulige» – Equinor (Medieprisen 2014)
2010:
Beste søkestrategi med Thon Hotels – Gulltaggen