Utmerkelser og Awards for Reprise

Hos Reprise er vi opptatt av å levere resultater for våre kunder. Dette er noe vi  fokuserer på fremover. Nettverket vårt globalt har vunnet en rekke priser de siste årene, og Reprise Norge skal følge opp dette med å vinne priser for våre kunder. Vår oppgave er å sikre best mulig resultater for våre kunder, gode resultater beviser for våre kunder at vi kan hjelpe dem til å navigere i et stadig mer komplekst mediemarked.

2019: 
3. plass i årets byrå – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB

2018: 
4. plass i årets byrå – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB
Årets markedsfører 2018 – Thon Hotels
B2B Bronse – Business Credit» – Svea
Vekst diplom – «Det var en gang et lite såpestykke…» – Orkla/Dr Greve
Smart multi diplom – «Hele Norge tester» – Thon Hotels

2017:
Smart multi gull – «Fra pekefinger til: Takk for at du alltid kjøper billett» – Ruter
Smart multi diplom – «Det skjer noe hos Thon» – Thon

2016: 

2015:
Smart Singel Diplom – «Hverdag med en vri» – Stranda

2014:
Diplom mediaforum – «Kraften i det mulige» – Equinor (Medieprisen 2014)

2010:
Beste søkestrategi med Thon Hotels – Gulltaggen