Utmerkelser og Awards for Reprise

Hos Reprise er vi opptatt av å levere resultater for våre kunder. Dette er noe vi  fokuserer på i alle ledd i organisasjonen. Nettverket vårt globalt har vunnet en rekke priser de siste årene, og Reprise Norge skal følge opp dette med å vinne priser for våre kunder. Vår oppgave er å sikre best mulig resultater for våre kunder, gode resultater beviser for våre kunder at vi kan hjelpe dem å navigere i et stadig mer komplekst mediemarked, der teknologi, data og innsikt blir stadig viktigere elementer.

2020:
Anfo Effekt Gull – Hvordan kommunisere kompliserte problemstillinger på en enkel måte – Equinor
Medieprisen – bronse i mediekanal for Solo Idol – Ringnes
Medieprisen – diplom i mediekampanje Battery – Ringnes
Anfo Effekt bronse – Fra Statoil til Equinor – Equinor
Sabre Awards – Gull i Best content creation for media sites (paid) (2020) – Equinor
Gulltaggen – Bronse I Årets Nyskapning – Equinor
Digidays – Gull I Best Multi-Channel Content Distribution Strategy – Equinor
Medieprisen – diplom i mediekanal, bronse i mediekampanje og sølv i mediekreativitet for Equinor – Equinor
2. plass i årets byrå – (MEDIA 60+ MNOK) – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB

2019: 
3. plass i årets byrå – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB

2018: 
4. plass i årets byrå – Bransjerapport utført av Regi Research & Strategi AB
Årets markedsfører 2018 – Thon Hotels
B2B Bronse – Business Credit” – Svea
Vekst diplom – “Det var en gang et lite såpestykke…” – Orkla/Dr Greve
Smart multi diplom – “Hele Norge tester” – Thon Hotels

2017:
Smart multi gull – “Fra pekefinger til: Takk for at du alltid kjøper billett” – Ruter
Smart multi diplom – “Det skjer noe hos Thon” – Thon

2016: 

2015:
Smart Singel Diplom – “Hverdag med en vri” – Stranda

2014:
Diplom mediaforum – “Kraften i det mulige” – Equinor (Medieprisen 2014)

2010:
Beste søkestrategi med Thon Hotels – Gulltaggen